Click to know details ! Taknak tau pon , click jelah semua okay ! :D

Fans

29 January 2012

Kisah Anugerah Juara Lagu 26

Haii bloggers ! Huh ! Tak sabar tggu AJL26 malam ni.. Anyway, kat FB heboh create kisah lagu-2 finalis yg masuk AJL26 ni..


Hot on FACEBOOK :
SUNGAI LUI mnjadi saksi pertemuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika. Saat itu aku merasakan kaulah WANITA SELURUH DUNIA yang senantiasa menjadi GADIS SEMASA padaku. Namun, kini segalanya berubah, SEDETIK LEBIH telah aku habiskan menunggumu di tempat itu, namun kau tak kunjung tiba. Mujurlah saat itu AWAN NANO sudi menemani sedihku. Baruku tahu kau sebenarnya seorang yang PENAKUT kerana tidak mampu berterus terang tentang statusmu. Benarlah kata orang tua, " KALAU BERPACARAN biarlah berpada-pada, kelak BERIBU SESALAN mula muncul dalam diri ". Baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukanlah cinta yang sejati, aku percaya HUKUM KARMA dan dikau akan terima balasannya. Untk itu, biarlah aku pendam & simpan KISAH HATI ini untuk selamanya..

Origin by : Afie
Dulu KEKANDA ADINDA KALAU BERPACARAN sering ke SUNGAI LUI dan dipayungi AWAN NANO.WANITA SELURUH DUNIA dan GADIS SEMASA kini sering mencari CINTA MUKA BUKU dan meluahkan KISAH HATI mereka sehingga BERIBU SESALAN dirasa dan mengharap KARMA datang kepada si PENAKUT walau hanya SEDETIK LEBIH..


Pape pon, kita tunggu dan lihat.. Lagu mana yang terhebat dan penyanyi yang terbaik ! 
Hanya di Anugerah Juara Lagu 26 di TV3, 9 malam ni.. :)

1 comment: